Cum comunicăm despre impactul asupra mediului?

Îți îmbunătățești comunicarea despre produsele și practicile tale sustenabile, te pui în valoare fără să faci greenwashing și creezi campanii memorabile.

Potrivit unui studiu al Comisei Europene, 40% dintre afirmațiile de mediu făcute de companii sunt complet nesubstanțiate, iar 53% sunt „vagi, înșelătoare sau nefondate”.


Te ghidăm în evaluarea practicilor existente de comunicare, te ajutăm să identifici greșelile care te pot costa credibilitate și te punem pe drumul unei comunicări aliniate la standardele legislative europene.

CE VEI ÎNVĂȚA:

  • Cum să evaluezi dacă procesul de comunicare al afacerii tale este responsabil 
  • Beneficiile comunicării cu publicul despre sustenabilitate 
  • Ce este greenwashingul și cum să îl eviți
  • Cum să te asiguri că respecți legislația de comunicare
  • Care sunt cele mai comune greșeli de comunicare
  • Cum să comunici corect și atractiv
Adriana Liuțe

Expert în comunicare sustenabilă

Primește instrumentul

Cu ajutorul instrumentelor noastre, vei învăța să analizezi impactul afacerii tale, să setezi obiective clare și să îți comunici eficient rezultatele. Toate resursele noastre sunt gratuite.

Fiecare afacere este diferită.

Hai să găsim împreună soluții personalizate pentru tine!